Haagweg 60 2321 AE Leiden Tel:071-5318311 Spoed toets een 1
Header afbeelding

Als u tevreden bent, of als u vindt dat het niet goed liep

Wij zullen ons steeds inspannen om zo goed mogelijke medische zorg te leveren voor al onze patiënten.

Goede zorg is belangrijk en wij streven ernaar om die te verlenen. Graag horen wij het van van u als u tevreden bent maar ook of u suggesties hebt ter verbetering van de zorg.

Toch kan kan het ook gebeuren dat u niet tevreden bent en dat wil laten weten. Mocht u ontevreden zijn over ons (medisch) handelen dan vragen wij u zo snel mogelijk contact op te nemen met uw huisarts. 

Ook als het probleem te maken heeft met de praktijkassistente, de praktijkondersteuner of een waarnemer kunt u contact op nemen. Een goed gesprek kan vaak veel duidelijkheid geven, waardoor we samen tot een oplossing kunnen komen.

U kunt ons hierover e-mailen of via de assistente een afspraak maken.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een behandeling van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen in de klacht te bemiddelen, hij/zij kiest geen partij en heeft daarom geen bindend oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229100.

Ook kunt u zich met de klacht richten tot de geschilleninstantie. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie hierover kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.Uw brief met klacht kunt u richten aan:

Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg,

Postbus 8018,

5601 KA Eindhoven.

telefoon: 088- 0229100(maandag t/m donderdag tussen 09.00 en 17.00 uur en vrijdag tussen 09.00 en 13.00 uur)

per mail: info@skge.nl